قیمت تور ارزان ارمنستان | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری ارمنستان 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان ارمنستان | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری ارمنستان 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

یکی از بهترین روش‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در سفر به هند استفاده از سایت‌های رزرو اماکن اقامتی مثل سایت Agoda.com است. این سایت‌ها هتل‌ها را بر اساس قیمت دسته‌بندی می‌کنند بنابراین شما اطمینان حاصل می‌کنید که هتلی مناسب در رنج قیمتی که در نظر دارید در مکان مناسب پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، می‌توانید از تخفیف‌های آنلاین برای کاهش قیمت هتل‌ها بهره ببرید.

غذا در مجوع در هند ارزان است اما با رعایت چند نکته می‌توانید باز هم هزینه‌ی خورد و خوراک را در هند کاهش دهید. غذاهای خیابانی در هند، تنوع زیادی دارند و ارزان هستند. در واقع اگر در خیابان کمی بیشتر بگردید می‌توانید غذاهای بهتر با قیمت مناسب‌تر پیدا کنید. غذای خیابانی علاوه بر اینکه ارزان است، از آنچه که تصور می‌کنید سالم‌تر است. بنابراین بدون نگرانی از فروشنده‌های خیابانی خرید کنید.

خودتان را برای چانه زدن آماده کنید. فراموش نکنید که بسیاری از فروشندگان هندی، تلاش می‌کنند تا جایی که ممکن است قیمت کالاها را بیشتر از آنچه که ارزش دارد اعلام کنند. برای خرید عجله نکنید و هر مبلغی که فروشنده اعلام کرد، سریع پرداخت نکنید. چانه زدن در هند حسابی رواج دارد و اگر در این کار مهارت داشته باشید می‌توانید تخفیف‌های قابل توجهی بگیرید.

پیش از رفتن، هزینه‌های روزانه را محاسبه کنید و برای خودتان برنامه‌ی مشخصی تعیین کنید. هنگام سفر تا جایی که امکان دارد سعی کنید از آن هزینه‌ی روزانه‌ای که در نظر گرفته‌اید، بیشتر هزینه نکنید. یکی از بهترین سایت‌ها برای تعیین هزینه‌ی روزانه سایت Numbeo.com است. در این سایت قیمت بسیاری از کالاها و خدمات را می‌توانید پیدا کنید و هزینه‌ی سفرتان را تخمین بزنید.

مراقب پول و وسایل شخصی خود باشید. هند هم مثل بسیاری از کشورهای دنیا، جیب‌برهای زیادی دارد به خصوص در مناطق شلوغ و توریستی. پول زیاد همراه‌تان نبرید و فقط اندازه‌ی خرج روزانه‌تان در کیف‌تان پول داشته باشید. یک راه دیگر این است که پولی که همراه می‌برید یک جا نگه ندارید. بخشی از آن را در کیف و بخشی دیگر را در جیب خود نگه دارید.

خدمات پزشکی در هند هزینه‌ی زیادی برای شما به دنبال خواهند داشت به خصوص اگر بیمه مسافرتی هم نداشته باشید. قبل از سفر به پزشک مراجعه کنید و داروهای مورد نیاز برای شرایط اضطراری را دریافت کنید یا اگر واکسنی نیاز است قبل از سفر برای آن اقدام کنید.

در فصل‌های خلوت سال سفر کنید. اگر فصل‌های شلوغ سال را برای سفر انتخاب کنید، هزینه‌ی اقامت و پرواز شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. سفر در فصل‌های خلوت ارزان‌تر است ضمن اینکه می‌توانید از مزایا و تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند شوید. فصل پرگردشگر هند از اکتبر تا مارس است. غیر از این ایام فصل خلوت و ارزان سال در هند محسوب می‌شود. اگر قصد دارید به مناطق کوهستانی سفر کنید، شلوغ‌ترین فصل در زمستان است.

به مناطق روستایی سفر کنید. شهرهای بزرگ هند، مقصدهای گردشگری گرانی هستند. به جای سفر به این شهرهای بزرگ و شلوغ می‌توانید مناطق روستایی را برای سفر انتخاب کنید. با این کار نه تنها از سیل جمعیت گردشگران دور می‌مانید، بلکه هزینه‌های سفرتان را بسیار کاهش می‌دهید. شرکت‌های مختلفی هستند که در زمینه‌ی برگزاری تورهای گردشگری روستایی فعالیت می‌کنند.

زیاد انعام ندهید. انعام دادن در هند رواج دارد ولی بسیاری از رستوران‌ها انعام را در قالب هزینه‌ی سرویس دریافت می‌کنند و نیازی به انعام دادن مجدد نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.