قیمت تور ارزان ارمنستان | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری ارمنستان 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان ارمنستان | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری ارمنستان 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

پارک آبی وایلد وادی

وایلد وادی به معنای رودخانه وحشی، پارک آبی ای واقع در امارات متحده عربی و شهر دبی است. این پارک آبی زیبا و مفرح در خیابان جمیرا در کنار هتل های برج العرب و جمیرا بیچ قرار گرفته است.

پارک آبی وایلد وادی یک پارک روباز است که امکان سرد و گرم کردن آب در فصل های مختلف را دارد. بزرگ ترین سرسره آبی جهان خارج از ایالات متحده آمریکا در این پارک آبی قرار دارد که ارتفاع آن به ۳۳ متر و سرعت ان ۸۰ کیلومتر در ساعت است شما میتوانید بی وزنی را در این سرسره تجربه کنید. علاوه بر آن سرسره های آبی زیاد دیگر و دوماشین موج سواری مصنوعی از جمله امکانات این پارک آبی است.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی

آبشاری ۱۸ متری جلوی در ورودی از دیگر ویژگی های این پارک زیبا به شمار می رود. این پارک دو فروشگاه و ۳ رستوران نیز دارد. در این پارک آبی محل بازی ای به نام جوها برای کودکان تدارک دیده شده است که بیش از ۱۰۰ نوع بازی آبی دارد. بزرگترین استخر موج دارد خاورمیانه که موج هایی با ارتفاع ۱.۵ متر در پنج شکل مختلف ایجاد می کند؛ یک رودخانه به طول ۳۶۰ متر که مردم با تویوپ های مخصوص می توانند روی آن شناور باشند از دیگر امکانات تفریحی پارک آبی وایلد وادی است.

این پارک زیبا که پنج هکتار مساحت دارد بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی شده است حتی برای درک این موضوع طراحان این پارک آبی دست به خلق جزئیات و شخصیت های کارتونی زده اند. این پارک آبی جایزه بهترین طراحی پارک آبی از سوی انجمن نوآوری در طراحی پارک های آبی را دریافت کرده است. اگر به دنبال کسب لذت و ماجرا جویی در سفر خود به ایالات متحده عربی هستید بازدید از این پارک که طراحی آن شما را به ماجرا جویی دعوت می کند می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد.

از انجایی که این پارک ابی در مرکز شهر دبی و کنار دو هتل بسیار عالی این شهر قرار دارد شما به راحتی می توانید با صرف کمترین زمان از محل اقامتتان به این پارک آبی بسیار زیبا برسید و یک روز پر هیجان و دوست داشتنی را تجربه کنید. سرسره های انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک هیجان فوق العاده ای را به شما تزریق می کند. قیمت بلیط پارک آبی برای بزرگسالان(قد بالای ۱۱۹ سانتی متر)۲۷۵ درهم و برای کودکان(قد کمتر ازز ۱۱۰ سانتی متر) ۲۲۵ درهم می باشد. شما می توانید با پرداخت این هزینه از همه وسایل تفریحی و بخش های مختلف پارک به کرات استفاده کنید. پارک آبی وایلد وادی یکی از ده مکان های برتر گردشگری و از پر بازدیدکننده ترین مکان ها در شهر دبی است. پیشنهاد ما به شما حداقل یک بار یا بیشتر بازدید از این مجموعه تفریحی عظیم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.